Alla inlägg den 5 december 2010

Av Helene Holm - 5 december 2010 19:49

Efter helgens 3-dagars försäljning så är jag slut. Men visst är det roligt att stå i en stånd och prata med folk och höra människors, ofta positiva, kommentarer om det jag gör. Det sporrar alltid och kan även ge nya ideer för framtida projekt. Så nu har jag tankar på nya modeller av yllevästen. Skall även göra några färgningar för att se hur det blir.


Annars är det något mildare ute nu. Men de lovar ju minusgrader snart igen. Så snön hinner inte smälta bort denna vända. Fasar för att det skall bli en liknande vinter som förra året. Den var inte nådig för min kropp. Men jag har liksom inget val. Måste stå ut i allafall.  


Nej nu är det vila som gäller.


Hoppas att ni har haft en skön 2:a Advent.

Önskar er en trevlig vecka

Ovido - Quiz & Flashcards