Alla inlägg den 15 december 2010

Av Helene Holm - 15 december 2010 18:24

Idag har jag hämtat ett klösträd. Det är inte helt nytt men bara lite använt. Jag har fått det av en vän som inte har katt längre. Jag som behöver några nya till katterna. En underbart fin julklapp så här innan jul. Har inte monterat ihop det än. Men bild kommer när det är färdigt.

Hoppas att mina busfrön gillar det.


  

Sen har jag "tagit farväl av HUSET" idag. Det hus som jag besökt 1 gång/vecka i snart 2 år. Det har nu blivit sålt. Huset behöver omfattande reparationer och nuvarande ägare, Stadsmissionen, har inte råd med det. Nu skall vi börja träffas på annan plats i januari. Men lite vemodigt är det allt. Detta gamla underbart vackra hus från slutet av 1800-talet. Det är bara såååå vackert. Det har varit en fristad för mig och många andra som kommit dit pga att de varit utsatta för våld eller andra tråkigheter.

TACK "HUSET" för alla underbara minnen du gett.

Ovido - Quiz & Flashcards