Alla inlägg den 7 december 2010

Av Helene Holm - 7 december 2010 11:41

  


Igår började Star att böka i garderoben. Det brukar inte vara något ställe som hon brukar vilja sova på. Gizmo och Song däremot sover gärna i garderoben.

Så jag tänkte att nu börjar hon söka ett bra ställe för att föda sina små.

Vis av tidigare födslar så plockade jag ner hennes favoritkorg från garderoben, där hon velat föda förrut.

Så nu finns den på golvet i mitt sovrum. Genast när jag gjort den klar så gick hon dit för att testligga.

Även om hon är lite för stor för korgen så är det hennes favorit. Så jag hoppas på att den skall duga när det är så dax.

Annars så fortsätter hon att "jaga" hon mig. Hon skall vara där jag är. Max 2 meter ifrån mig verkar det som. Men så har hon varit tidigare med.


Önskar er en bra dag med lagom med stress och ett vackert väder

Ovido - Quiz & Flashcards