Alla inlägg den 4 december 2010

Av Helene Holm - 4 december 2010 18:09

I den helt "ovetenskapliga studien" över hur många kattungar det kan bli vid en honas dräktighet så har denna gång  framkommit att: Star har gått upp 300 gram sedan förra veckans vägning och det innebär att det kan bli 6 ungar denna gång. Nu hoppas jag på att det skall stanna på 4:a även denna gång. Men det återstår att se om 3 veckor.  Spännande, spännande..



Så här vackert kan natten vara från min balkong. Det ser nästan exotiskt ut. Var ute med Song på balkongen för en sista nypa luft igårkväll. Såg då detta och kunde inte låta bli att ta en bild av vyn.

     

Min kompis och jag har nu fredag-lördag stått i Centrum där jag bor i en Marknadsbod. Vi skall även stå där i morgon med. Det är en del pysslande när boden måste tömmas varje kväll och allt plockas upp igen på morgonen. Men vi har en viss vana nu.

Det har gått hyggligt så vi hoppas på en bra fortsättning i morgon med. Sen skall vi tillbaka dit den 13-14/12.


Hoppas att ni alla har en skön och givande helg

Ovido - Quiz & Flashcards