Alla inlägg under september 2013

Av Helene Holm - 30 september 2013 10:50

Jag har en turbomotor i min säng   Vem kan det vara om inte GIZMO....

Han far runt bland mina lakan som en turbomotor.  

Lakanen trasslas till hela tiden. Inte lätt att bädda snyggt i allafall.


Gizmo är alltid intrasslade i mina nya rena lakan. Han bara älskar att rusa runt i min renbäddade säng.

Det är som om han ALLTID vet exakt när jag lägger rena lakan i sängen. För han kommer som ett skott

så snart jag börjar bädda. Inte lätt då för Matte att få något gjort.


Men vad gör det. Jag bara älskar när han far runt så där. För han njuuuuter av sin "turbolek" och är så

otroligt lycklig när han far runt så där.


Jag bara ääääääällllsssskar min lilla "Turbokille"


Önskar er alla en underbar vecka

Av Helene Holm - 27 september 2013 12:37

Song är idag på dag 49 och magen börjar så smått växa på henne.

Hon är väldigt kelen av sig nu och vill gärna vara nära mig mer än vanligt.


 


Så här ser fostren ut just  nu:

 

Man kan börja känna fosterrörelserna, sparkar etc. Kände den första sparken igår.

Pälsen och kattungens mönster börjar utvecklas.


Jag önskar er alla en skön helg.

Av Helene Holm - 23 september 2013 11:41

Song är nu inne på dag 45 i dräktigheten och tiden bara springer iväg.

Snart är småttingarna här    Det skall bli så spännande att se hur denna kull blir.


Songs mage börjar bli lite större och spenarna är ganska så stora nu.

Damen sover mycket och verkar i stort må bara bra.


Så gär ser fostren ut just nu:

 

Helt fantastiskt så fort de utvecklas.


Önskar er alla en skön  och solig vecka


Av Helene Holm - 21 september 2013 11:02

Idag är Song på dag 43. Alltså den andra vägningsdagen för att kolla in hur många ungar det ev. kan bli.

Song har allt som allt gått upp 600 gram.  Så om denna ovenetskapliga vägning fungerar denna gång,

förra gången blev det fler, så skall det bli 3 ungar. Men det återstår att se.

Så här ser fostret ut just nu:

 

Önskar er alla en skön och solig helg   

Av Helene Holm - 11 september 2013 20:44

Song är nu på dag 33, alltså har hon gått halva tiden.

Hon har nu gått upp 780 gram.


Så här ser fostren ut nu.

 


Önskar er alla en bra fortsättning på vecka.

Av Helene Holm - 7 september 2013 18:37

Idag är Song på dag 29. Så här ser fostren ut nu:

 


Det är tröttsamt att vara dräktig.

 


Jag önskar er en skön helg

Av Helene Holm - 4 september 2013 09:34

Idag är Song på dag 26 och hon har gått upp 205 gram hitills.

Så här ser fostren ut just nu:

 


Önskar er en bra vecka

Av Helene Holm - 1 september 2013 17:40

Idag är Song på dag 23.

Så här ser fostren ut nu.  Undrar hur många de är?  

     


Önskar er alla en trevlig vecka

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards