Alla inlägg den 1 december 2010

Av Helene Holm - 1 december 2010 17:07

 

Visst är det vacket ute när solen silar genom trädens grenar och träden skickar iväg långa blåa skuggor av sig själva.

Men som sagt det är kalllllllt ute BURR!!!!!!


  

Tog dessa kort när jag stod och väntade på bussen. Knappt jag ville ta av vantarna för att kunna ta dem. Kameran är isande kall. Men lite får man kanske offra.

I morgon får jag i allafall vara inne och behöver troligtvis inte gå ut, om det fortfarande är kallt.


Star har tagit för vana att komma och hämta mig till matskålen. Hon säger verkligen till att hon är hungrig. Så här var hon inte förra dräktigheten. Det gör att jag funderar på om hon har flera ungar därinne än förra gångens 4:a.  Jag får se vid lördagens vägning vad den kan indikera.

Ovido - Quiz & Flashcards