Alla inlägg under februari 2013

Av Helene Holm - 23 februari 2013 20:22

I dag var jag och Ex Animo på besök i Djuraffären AkvarieMiljö  i Gotttsunda.

Vi var där i 3 timmar för att träffa besökare och prata katt, och Maine Coone.

Ex Animo skötte sig jättebra, som vanligt och flera klappade och tittade på henne. Det blev många trevliga samtal.


 

Ex Animo hade dessutom roliga saker att titta på som  fiskar i massor.

Detta akvarium hade hon framför buren med denna saltvattensfisk.


Önskar er en trevlig helg

Av Helene Holm - 19 februari 2013 18:11

Ex Animo söker nu ett nytt hem och ny/nya familjemedlemmar.

Ex Animo är Maine Coon med stamtavla född av HD- och HCM- testade föräldrar.

Hon är född 2/11-11.


Hon är en underbar tös. Mycket kelig, nyfiken och pigg. Hon har ett underbart temperament

Hon säljs endast till sällskap.


Kontakta mig på: kontakt@biscayabigpaw.se


   


Önskar er en trevlig vecka  

Av Helene Holm - 11 februari 2013 12:36

Star är alltid nära mig när jag sitter och handarbetar.

Sen har hon den "vanan" att alltid vilja ligga på små utrymmen ihoprullad till en liten eller lite större boll.

Häromkvällen fick hon för sig att hon skulle ligga på den låda som jag förvarar pärlarbeten och pärlor i när jag jobbar med dem.

 

Här får jag bra plats och har bra utkik på dig Matte


 

Det börjar bli enformigt det du gör. Jag blir bara sömingare och....


 

..... och sömnigare.


 

Sen orkade jag inte ligga kvar på lådan längre. Mycket bekvämare att ligga utsträkt framför Matte och hennes stickning.


Önskar er en trevlig vecka


Av Helene Holm - 5 februari 2013 18:47

Fick denna trevliga present av en vän.

Snygg i köket och bra att ha katternas torrfoder i.

 

Önskar er en trevlig vecka

Skapa flashcards