Alla inlägg den 11 december 2010

Av Helene Holm - 11 december 2010 16:35

Idag var Song och jag på utställning i Sollentuna Badmintonhall. För Song var det första gången i vuxenklass. Som konkurrenter hade hon 2 andra tjusiga honor. Tyvärr blev Song slagen, även denna gång, av den vackra Deytona. Men i morgon vet man ju inte för då skall Deytona inte vara med och hon kanske har bättre möjlighet att få sitt cert då.

Här en bild på henne hos domare Anette Engvall

  

Dagen började med lite stress. Eller egentligen när vi hunnit en bit på väg. För Pendeltåget hade redan åkt från Upplands-Väsby när mitt tåg kom dit. Så det blev en ½-timmes extra väntan. När jag sedan kom till Sollentuna Station, för att ta bussen så gick den så pass sent att det var stor risk att jag skulle missa incheckningen, är man inte där i tid så får man inte vara med.

Jag testade och ringa en av mina vänner som jag visste skulle dit. Stor glädje!!!! Hon kunde komma förbi och hämta mig och Song. Vi fixade incheckningen med 15 minuter till godo. TACK!! för att du hjälpte mig C. 

Nu hoppas jag på bättre tur med komunikationerna i morgon.


Nu skall jag bara ta det lugnt och vila. Kanske pyssla lite mera med Songs päls.

Ha en skön helg vänner!

Skapa flashcards