Alla inlägg under juli 2014

Av Helene Holm - 23 juli 2014 22:34

Nu har Ex Animo klarat av alla testerna.

HCM -negativ

HCM-DNA Neg./HCM

HD Normal/Normal


Så nu är det OK att para henne i höst.

Nu är det bara att invänta att hon löper.

Ser verkligen fram emot att få en kull ungar igen.


Önskar er en fortsatt skön sommar

Av Helene Holm - 23 juli 2014 12:03

Nu är allt bokat. Den 4/9 skall jag åka och hämta min lilla tjej.

Men ännu är det mååååånga veckor att vänta  


Inte lätt att hitta rätt flygbolag för införsel. Många tar inte katt i kabin.

Så jag har fått höra mig för en del. Men nu är det fixat.


JAg brukar inte längta efter hösten. Men nu är det snudd på   

Av Helene Holm - 20 juli 2014 18:59

Denna lilla sötnos skall flytta hem till mig i september   

Gissa om jag längtar

 

Foto taget av uppfödaren/Picture taken by the breeder

Av Helene Holm - 15 juli 2014 15:51

Hittade Ex Animo liggandes på vävstolen igår kväll.

Det ser ju inte så skönt ut precis. Men tydligen tycker hon det är skönt att ligga där.

   


Önskar er en skön vecka

Av Helene Holm - 14 juli 2014 18:26

Gizmo njuter av lite lek i "blomsterhavet" under dagen.

   


Önskar er en skön dag :)

Av Helene Holm - 11 juli 2014 21:03

Idag köpte Matte nya leksaker till oss.

Den förste att koll vad Matte höll på med var Gizmo. Han kunde inte hålla sig borta från Mattes spännande görande och låtande.

 

De skall läggas i vatten så det vara bara att följa beskrivningen.

 


Sen var det till att sätta skålen på en bricka på golvet så alla katterna skulle komma åt.

 

Mycket intressanta saker det där enligt katterna. Måste kolla på avstånd först.


 

Den förste att börja leka med fiskarna var Song.


Jipiiii!!! Matte  Äntligen något roligt att leka med.


Önskar er alla en skön helg

Ovido - Quiz & Flashcards