Alla inlägg den 6 december 2010

Av Helene Holm - 6 december 2010 12:44

  


Star är nu på dag 45 och hennes mage bara växer och växer. Kan det verkligen finnas 6 kattungar därinne? Hon är definitivt större än förra årets dräktighet vid samma tid. Nu är det ju även knappa 3 veckor kvar. Så helt otroligt tror jag inte att det är. Visst gör den långhåriga pälsen en del till att magen ser stor ut. MEN Star är inte lika aktiv på höga höjder, som hon var förra året. Inget mera nedhopp i min säng från bokhyllan tex. Så helt otroligt kanske det inte är att hon känner sig tyngre och klumpigare, om nu en katt verkligen kan vara klumpig.


Har idag lagt ett stort tygstycke ylletyg i maskinen och skall krympa det. Använder nu den allmänna tvättstugan eftersom jag kan tvätta större tygstycken än i min egen lilla maskin. Så nu skall jag sy lite mera västar eftersom de verkade uppskattade i helgen. Får se hur många jag hinner med tills nästa julmarknad.


Hoppas att ni får en trevlig dag allesammans 

Ovido - Quiz & Flashcards