Alla inlägg under juli 2013

Av Helene Holm - 24 juli 2013 19:32

Har nu väntat i ca 40 dagar på denna Anderoidplatta.

Det skall bli spännande att få lära sig denna nya tekniska grej, för mig .  

Fick för 40 dagar sedan reda på att jag vunnit den på en tävling.

Jättekul!!

 

HA en bra vecka alla

Av Helene Holm - 21 juli 2013 15:28

Idag fick jag fina bilder på Nakkna, från Songs första kull.

Nakkna har även fått en ny kompis som heter Tiger.

Bilderna är tagna av familjen Öman.

Nakkna har det bra och har en underbar familj som "servar" honom.  

 

Nakkna

 

Nakkna tillsammans med kompisen Tiger.


Önskar er alla en  skön helg

Av Helene Holm - 19 juli 2013 00:03

Hittade detta underbara kattmönster på CDON.com. Det är 23 katter på tavlan.

Det blir ett tidskrävande arbete.

Den efterskickade Aidaväven kom idag så jag började genast med det första ordet.

 


Önskar er alla en bra vecka

Av Helene Holm - 10 juli 2013 15:51

Under katternas "sovstund" satt jag i vävstolen och vävde.

När de sedan vaknade så skulle Mattes sysselsättning skulle genast undersökas.

Alltså skulle först Star och sedan Ex Animo testa liggkomforten på min väv.  

 

Star

 

Ex Animo


Önskar er alla en bra vecka

Ovido - Quiz & Flashcards