Alla inlägg under mars 2014

Av Helene Holm - 29 mars 2014 19:56

Efter en underbart vacker dag gick solen ner som ett brinnande rött klot.

Helt underbart vackert.

 

Naturen färgas i blodrött av solens strålar.


Önskar er en skön helg

Av Helene Holm - 28 mars 2014 08:42

Tack alla som kom och tog farväl av pappa igår.

Det var en fin och minnesrik högtid.

Vacker musik framförd av min brorsdotter och hennes syster, som hade skrivit en

vacker sång till pappa.


Saknar honom oändligt.

Sov i gott pappa


Av Helene Holm - 17 mars 2014 10:44

 

Min älskade Star har gått över Regnbågsbron inatt.

Hon fick en infektion som tyvärr inte gick att häva.

Hon blev  8 år och 4:a månader

TACK för alla år du gett mig gumman.

Saknar dig oändligt mycket.

 

Ha det så bra i Regnbågslandet älskling

Av Helene Holm - 8 mars 2014 13:57

Gizmo och Song njuter av solen på balkongen.

 

Härligt med en sooooooooooolig balkongvistelse.


Önskar er en skön helg

Av Helene Holm - 6 mars 2014 13:18

Gizmo är ju den av mina katter som verkligen bara älskar att vara ute, utom i snö förstås  Då blir det lite för kallt under tassarna.

Men nu när värmen är på G så finns det inga hinder, enligt honom. Bara för Matte att sela honom och de andra som vill gå ut. Fast det är ju inte allid som Matte är lika hågad att gå ut med dem.

Men idag så tog jag ut dem för spaning och avnosning av gräsmattor och rabatter.

 

Gizmo

 

Ex Animo


Önskar er en bra dag och helg

Ovido - Quiz & Flashcards