Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Helene Holm - 22 februari 2011 14:30

Kattungarna växer och blir mer och mera företagsamma av sig. I dag rymde 3 av dem ut i arbetsrummet. NigtWatcher kröp in under vävstolen så honom fick jag vänta ut. StarGazer och StormRider kunde jag bara plocka upp och förpassa tillbaka till sovrummet.

Påhittiga är de. När de sedan kom in i rummet så försökte de sig genast på att rymma igen. Men det satte "stygga Matte" genast P för  


Här är dagens bilder på Gänget:

Först NightWatcher

  

StarGazer

  

 

StormRider

  

 

WindTurner

  

 

 

Sen fick Star gå ut för första gången på balkongen för denna vinter. Har inte velat släppa ut henne när hon fortfarande diade kattungarna.

Hon njöt i fulla drag av solen och luften. Här på sin favorithylla

  

Naturligtvis så följde Song med hon med. Fast hon har varit ute på balkongen flera gånger i vinter.

  


Hoppas att ni får en bra dag. Nu skall jag ta mig en mugg kaffe  

Snart tillbaka igen

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards