Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Helene Holm - 1 januari 2011 15:49

God Fortsättning allesammans.

Hoppas att ni har haft/har en skön helg.


Star ligger och småmyser med "Mjölkbaren" öppen i princip hela tiden nu. Ungarna går bra upp i vikt och jag räknar med att de fördubblat sig födelsevikt på måndag redan. De ligger bra till.

  

Det är mysigt med alla småljuden man hör från Star och småttingarna.


Sen har jag sytt en "koja/påse" till Star och ungarna, bra att ha en massa tyg, fyllning och skumgummi i reserv.

  

Den skall jag sätta i den nya Kattungehagen, som kommer i veckan. Kom över en mycket billigt.

  

Naturligtvis skall den inspekteras genast av Song.


 Så nu skall jag flytta på mina garderober så hela härligheten får plats. Det kommer att bli trångt i sovrummet. Men det får gå i 2 månader.


Nyårsnatten var väl inte en höjdare för katterna precis. Gizmo brydde sig inte. Men Song tittade en sekund på fyrverkerierna sen gömde hon sig under sängen tills det värsta var över. Då vågade hon komma fram och leka igen. Star gillar INTE fyrverkerier. Så jag hade musik på HÖGT, dragit för gardierna och hade alla lampor tända inne. Det hjälper väl en del men inte helt. Men denna Nyårsafton lämnade hon inte ungarna, vilket hon gjorde förra nyårsaftonen.


HA en fortsatt bra helg


Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards