Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Helene Holm - 11 januari 2013 17:39

Vill önska alla en god fortsättning på det nya året.

Hoppas att det skall bli en positiv upplevelse för er alla. Innehålla en massa roliga och nyttiga saker.

Ja allt som ni önskar inom rimliga gränder förståss   


En av min stora önskningar just nu är att Song skall behaga börja löpa. Men det verkar vara lugnt på den fronten just nu. Men någon gång framöver skall hon väl behaga börja "kuttra och yla".


 

Men just nu tar hon det lugnt och sover gärna i min säng på dagarna och på min huvudkudde på nätterna, slickandes mig i håret, av någon anledning.


Annars så är jag väl inte någon speciell "vän" med isen och kylan. Kroppen protesterar och känns extra mycket. Så jag längtar efter värme och soooooooool. Hoppas, hoppas att våren kommer tidigt i år och med mycket värme. Det är min andra önskan inför detta år


Önskar er en trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards