Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Helene Holm - 16 mars 2012 19:57

Star har verkligen börjat ta det mycket lugnt nu efter senaste kullen. Hon har blivit en mycket trogen säng- och knä-katt. Det har hon mycket sällan varit förrut. Men nu sover hon hos mig nästan hela natten och ligger gärna i mitt knä när jag sitter och stickar eller pysslar med annat. Hon fortsätter även att vilja komma in på toa för att ligga i mitt knä när jag sitter där.  Den egenheten har hon inte släppt denna gång efter senaste dräktigheten.

 Nu när det är varmare ute så tillbringar hon en del av dagen på balkongen och vill även hålla Gizmo sällskap ute på koppelpromenader.

 

Här ligger hon på sitt nya favoritställe i klösträdets korg. När hon inte ligger i min säng på natten så ligger hon där.


Önskar er en skön helg

Ovido - Quiz & Flashcards