Alla inlägg den 27 april 2013

Av Helene Holm - 27 april 2013 18:22

Ex Animo har nu äntligen tagit modet till sig och vågat gå ut.

Så igår gjorde hon de andra katterna sällskap på en skön utevistelse.

 

Av Helene Holm - 27 april 2013 18:19

Väntar och väntar på att Song skall börja löpa.

Men snart skall hon väl börja "sjunga" så hon kan få träffa fästmannen.


 

Av Helene Holm - 27 april 2013 18:15

Vad GÖR Posten egentligen med min post?

Detta mycket trasiga kuvert kom till mig igår.

VAD kan ha hänt under vägen? Stort mysterium  

Av Helene Holm - 27 april 2013 18:08

Idag klippte jag ner den senaste väven.

Det skall bli till en jacka och till ett stolsöverdrag till min slitna fotölj.

Dessutom blir det en bit över till en av katternas burar.

Naturligtvis vill katterna vara med och inspektera det nyvävda.  

 

Gizmo kollar in delen för min jacka.

 

De båda delarna som skall bli stolsöverdrag och den extra biten till katternas ena bur.

Önskar er en skön helg



Ovido - Quiz & Flashcards