Alla inlägg den 27 december 2012

Av Helene Holm - 27 december 2012 11:07

I morgon fyller min andra kull 2 år.

Mamman är  Star, S*Dream Sky Biscaya och pappa är Sky, S*Shantarams Skywarrior


Eftersom jag inte är hemma i morgon så lägger jag ut Grattishälsningarna redan nu.


Grattis Windturner

      


Grattis StarGazer

 


Grattis Stormrider

 


Grattis Nightwatcher

 


Hoppas att ni får en bra födelsedag.

Mamma hälsar till er alla

        


Av Helene Holm - 27 december 2012 10:55

Ibland undrar jag om veterinären opererade in en pip/jam-mekanism istället

för livmodernn som de opererade bort.

Star jamar massor just nu. Det har blivit en väldigt jamig/pratig dam.

Så här är det väldigt ljudligt just nu.


Vi var i allafall på SLU  för att ta bort stygnen på magen på Star.

Hon skötte sig jättebra och allt gick på några sekunder.

Skönt att det nu är över och hon mår bra.


Jag  och min "Hyrbo" åker i em. till Tallin på en 48-timmars kryssning.

Har hittat en tygbutik med en massa "textilgodis". Så nu skall det handlas tyg,tråd,knappar,garn och även pärlor. Ser fram emot detta "Textilparadis". 'Mer om detta när vi kommer hem igen.


Önskar er en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards