Alla inlägg under oktober 2012

Av Helene Holm - 4 oktober 2012 16:31

Idag har jag badat Song. Hon gillar absolut inte bada. Det är det västa hon vet och hon kämpar tappert för att slippa . Så efter en stunds kämpande lugnade hon ner sig och stoppade in nosen under min arm. Därefter gick det bättre och hon accepterade att bli avsköljd och torkad med hårtorken.

Så nu sover hon lugnt och tar igen sig.


Önskar er en bra dag

Av Helene Holm - 3 oktober 2012 21:25

Nu är Domarfördelningen klar inför Ex Animos första utställning.

Hon kommer att få Olga Sizova. Har aldrig haft henne förut så det skall bli spännande.

Vet inte hur hon är. Men det blir säkert bra.

Skall bada Ex Animo på onsdag /torsdag nästa vecka.


MEN


Skall bada Song i morgon. Ett bad är verkligen nödvändigt. Hon gillar ju inte att bada så det brukar bli en kamp innan jag kan släppa henne fri. Får se hur pass blöt jag blir på kuppen  . Det brukar ju bli lite blött för mig med.


Önskar er en skön fortsättning på veckan

Av Helene Holm - 1 oktober 2012 12:41

Jag har nu sytt ett nytt Burskynke till Ex Animo och hennes kommande utställningar.

Ser fram emot kommande utställningar.

 


 

Har även sytt en hängmatta till henne. Får se om hon gillar den.


Önskar er en bra vecka

Ovido - Quiz & Flashcards