Alla inlägg den 7 april 2012

Av Helene Holm - 7 april 2012 10:38

Glad fortsättning på Påsken alla läsare. Hoppas att ni får en skön ledighet.


Här håller jag just på med att göra en Orientalisk fläta på kanterna på min trasmatta. Alla trådar skall sedan träs in i varpen så det tar ett bra tag att göra detta. Men det lönar sig i längden då fransar oftast nöts ganska så mycket i ett kök. En kant är mera hållbar.


Naturligtvis har jag "hjälp" av katterna Både Ex Animo och Song "höll ordning" på mattan igår kväll för mig.  

    

Bra hakstöd för Song


 

Ex Animo håller i mattan med klorna så den inte skall röra sig  Ett ordentligt tag vara det. Sen kom hon underfund med att den akn vara praktisk att vässa klorna på. Men det får jag lära dem av med när mattan är på plats.


Ha en bra helg 

Ovido - Quiz & Flashcards