Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Helene Holm - 6 februari 2012 19:43

Att jag får "hjälp" med sömnaden är ju ganska så vanligt. MEN det är även till "stjälp".

Lite svårt att få plats att lägga ut tyget för tillklippning med en massa katter som envisas med att "hålla tyget på plats". Då måste jag stänga in mig i köklet för att överhuvudtaget kunna klippa till tygerna utan att skada kattsvansar eller tassar som vill "hjälpa till".


Idag började jag sy på min kappa och genast var det nyfikna katter med för att "hjälpa till" med att hålla ordning på mina tygbitar.

 

Håller i dem Matte så de inte "råkar åka i golvet" medans du syr på de andra tygbitarna.


 

Matte jag "hjälper dig  med att se till att fodret inte glider ner" säger Ex Animo medans hon leker med sin mammas svans.


 

Song ser till att "värmen blir kvar i stolen" när jag reser på mig.


Visst har jag "hjälpsamma" underbara katter.

Vad skulle man göra utan deras hjälpsamhet. Tror inte jag skulle kunna fixa det utan dem  

De är ju bara för sköna allihopa.


Önskar er en bra vecka.


Ovido - Quiz & Flashcards