Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Helene Holm - 25 januari 2012 20:25

Tänk att en trasig fjädervippa kan vara så otroligt rolig att leka med.

Här lite bildbevis på saken.


 

Det är MIN fjädervippa säger Unos sed Leo


 

FEL det är MIN säger Regina


 

Har ett bra tag i den nu


 

Nej helt fel nu är den min sägerU ltima


 

Ni ser väl vilket bra grepp jagj har om den?


 

JAG vill ju ha den säger Ex Animo


 

Tillbaka till mig säger Ultima. Du får väl kämpa för den vet ja!!!

Av Helene Holm - 25 januari 2012 20:15

Idag är kullen 12 veckor och om 1 vecka flyttar 3 av kattungarna. Vad tomt det kommer att bli.

Men jag vet ju att ungarna kommer att få det jättebra dit de kommer. De kommer till underbara hem med mycket kärlek och omtanke. Så jag behöver inte vara orolig eller så. Men ändå...det blir tomt.


Det är en underbar fördel jag har att kunna få följa utvecklingen av några nyfödda liv under 12 veckor. Se hur de växer till och hur de formas och hur de blir till underbara individer med egen vilja och personlighet. Det är en förmån och en ynest att få vara dem nära.


Här kommer veckans bilder på småttingarna.

Salve Regina

 


Ex Animo

 


Ultima

 


Unos sed Leo

 


Önskar er en bra dag 

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards