Alla inlägg den 26 december 2011

Av Helene Holm - 26 december 2011 16:22

Nej det är INTE lätt vill jag säga. det blir de mest konstiga foton. Här några exempel från idag.

            Bara en enda röra alltså  

De är riktiga små "hulliganer" alla fyra. men bara såååååå otroligt goa.

De har verkligen börjat visa sina personligheter fullt ut nu. De är verkligen olika till sätt och kynne.


  Unos sed Leo, den som sätter igång de mest vilda lekar MEN sen bara lägger sig ner på plats och somnar djupt oberoende om syskonen är helvilda omkring honom.

 


Sen har vi Salve Regina, den  väna söta tjejen som kan fara runt som en orkan på golvet och jaga sina syskon tills de är helt slut.


 


Därefter har vi Ultima, min goa sängkamrat. Hon kommer alltid och lägger sig hos mig när jag vilar och även till natten. Då skall det kelas och gosas. Gärna håller hon tag med båda tassarna runt ett av mina fingrar som om hon är rädd att jag skall smita min väg.

 


Till sist så har vi Ex Animo, lekledaren. Hon är den som oftast tar initiativet till att leka genom att helt plötsligt börja hoppa på någon av sina syskon, eller hoppa på mina skor.  För att få igång leken. Hon gömmer sig gärna och smyger sig på de andra när de inte märker det förän hon är "över dem".

 


Jag önskar er en trevlig fortsättning på helgen.

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards