Alla inlägg den 12 december 2011

Av Helene Holm - 12 december 2011 12:03

Ex Animo är en tjej med en enorm vilja att få det som just hon vill ha det dvs. hon vill UT ur kattungehagen och hon vill ha närhet och sällskap.

Så fort hon vet att jag är i sovrummet så skall hon ut ur kattungehagen och upp till mig eller ut på egna små äventyr. Så jag får öronen rengjorda, jag blir biten i örsnibbarna, mitt hår "kammas" och slits i Dessutom är det jättekul att ligga på Mattes axel och beskåda världen.

Hon blir mer och mer lik StarGazer, de kanske är tvillingsjälar.


Igårkväll tog sig Ex Animo ut och skulle klättra runt på mig. Det var roligt att ligga på min axel när jag satt vid datorn.

 

Tjena Matte. det här fixade jag väl bra?


 

Hejsan VÄRLDEN se vad jag kan!!


 

Sen går det ju bra att klättra runt på Kattungehagens tak med. Jättekul speciellt som Salve Regina var inunder och lekte tillbaka med det som rörde sig ovanpå taket.


 

Mamma Star ligger i fönstret och sover och bryr sig för tillfället inte om vad småttingarna hittar på.


Önskar er en trevlig vecka.


Ovido - Quiz & Flashcards