Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Nu har ungarna flyttat

Av Helene Holm - 24 november 2011 14:35

Idag packade jag ihop Bosängen igen. Den har verkligen fungerat jättebra som bo för kattungarna och Star. Är mycket nöjd med resultatet av det experimentet.


Så nu har kattungarna fått flytta till stora kattungehagen. De börjar ju vilja röra på sig mera nu.

Jag får se vem av dem som är modigast och först kommer ut ur den nya korgen.

 

Här hela hagen.


 

Smämys i kattungekorgen


 

Ex Animo och Ultima kikar ut.

Jag tror att det blir någon av dem som är snabbast ut ur kattungekorgen.

Vi får se om jag har rätt.

Ha en skön dag

 
 
Nicole

Nicole

24 november 2011 21:29

Hej vilka söta små kattungar! Älskar katter jag med men har en hund!
Kolla gärna bloggen:

http://sheltie-dagboken.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

http://brunettsusanne.bloggplatsen.se/

24 november 2011 23:52

Vilka otroligt söta småtroll =) man blir ju inte alls avis ååå tänk att få mysa med en sån här charmtroll=)

 
Ingen bild

Ellinor

25 november 2011 18:41

Åh! Vad småttingarna är söta.

 
Ingen bild

Lena

29 november 2011 00:31

Men vad söta alla är :) Tänk när jag kommer då får jag mysa lite eller hur för dom är väl tillräckligt stora då ??? för nu tänker jag på när jag har valpar : Dessa små troll ur söta: toppen med sängen också.kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene Holm - 23 november 2014 17:23

Emer växer och mår bra. Hon börjar bli en stor flicka nu på 2.6 kg. För att vara en Foundationkatt så är det en mycket bra vikt.   Hon är en yrhätta som verkligen  har mycket spring i tassarna och en massa hyss för sig.     Önskar er al...

Av Helene Holm - 12 september 2014 20:44

I går flög jag till Dublin för att hämta hem min, förhoppningsvis, nya avelshona. Hon är en  Foundation 3 katt. Ett helt underbart temperament har hon. En spinnmaskin som heter duga. Bara så underbart mysig. Nu är det några veckors karantän f...

Av Helene Holm - 19 augusti 2014 10:05

Jättegrattis min underbara GIZMO som blir 10 år idag. Hip Hip Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!   Detta firas med massor av räkor. Gizmos absoluta favoritkäk.   Naturligtvis fick Ex Animo lite räker hon med. Tyvärr kan inte Song delta eft...

Av Helene Holm - 10 augusti 2014 17:22


Det kan ju verka vara lite "bakvänt" så här års och i denna värme. Men nu har jag äntligen fått mina Minnetonkastövlar. Har titta och trånat efter dem i flera år. Men nu så blev det av att köpa dem. Så i vinter skall jag absolut inte frysa om föt...

Av Helene Holm - 10 augusti 2014 17:08

I helgen tog kompisen och jag en tur till Helsingfors. Härligt väder och vi kunde sitta på däck  både på morgon och kväll.   Lite mörka skyar över havet. Troligen från den stora skogsbranden     Ett stopp i Mariehamn     Grönsaks...

Skapa flashcards