Alla inlägg den 2 november 2011

Av Helene Holm - 2 november 2011 15:22

Här kommer nu bilder på Latinkullen.

Det blev 1 kille och 4;a tjejer.

Ursäkta att en del av bilderna är lite suddiga


Först ut är Biscaya BigPawz Ex Animo - "Från Hjärtat en hona

 


Nästa är Biscaya BigPawz Unos sed Leo -" En men ett Lejon" Enda hanen



Nästa hona är  Biscaya BigPawz Salve Regina - "Var hälsad Drottning"

 


Nästa hona är Biscaya BigPawz Ultima - Den Yttersta



Och den sista honan är Biscaya BigPawz Sub Rosa - Under Rosorna  

 

Av Helene Holm - 2 november 2011 09:21

I morse mellan 01.15 och 07.17 så födde Star 5 stycken tjejer,kan ändras.

Alla svarta med vitt. Några är säkert svart smoke. men det får jag titta på senare.

 

Mor och barn mår bra trots att det var en jobbig förlossning av nr.2 Det tog 4:a timmar mellan 1:an och 2:an. Pratade med SLU vid 03.30-tiden för att höra vad de trodde. Men de tyckte att jag skulle vänta 2 timmar innan jag kom. När dessa 2 timmar närmade sig så hade Star väldigt ont och jag beslutade mig för att åka in till SLU. Men när jag kom in igen från badrummet så födde hon precis nr. 2. Det är en av de större kattungarna så hon satt väl som ett "lock" och hindrade de andra från att komma ut. Men när hon väl var född så kom de andra med c:a 30 minuters mellanrum. Glad är jag att jag inte hann iväg till SLU.


nej nu skall jag sova en stund. Det blev ju inget av den varan i natt

Ovido - Quiz & Flashcards