Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Helene Holm - 13 oktober 2011 10:42

Har fått tag på en gammal barnsäng. Den har jag nu gjort i ordning så att Star, och de andra honorna, skall ha en bra plats att vara på med sina småttingar under de första veckorna innan det är dax för den större kattungehagen.


Golvet är ju ganska så kallt i rummet så det är skönt att få upp bolådan/sängen från golvet. I botten har jag dels ett liggunderlag och sedan en gammal trasmatta som isolering. Sedan är det även en tunnare dyna ovanpå det. Så nu blir det varmt och skönt för kattfamiljen.


Naturligtvis så har jag fått "hjälp" av mina fyrfota "hjälpredor".

  StarGazer och Song testar "liggbarheten"

  StarGazer hjälper till med att få (o)ordning på tyget. Jättekul Matte!!

 

 Så här ser den ut nu. skall sy en extra dyna att ha i botten så att det finns något att byta med.Tyget som hänger över kanten skall användas som "tak" och ljusskydd.


Önskar er en trevlig dag


Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards