Alla inlägg den 25 september 2011

Av Helene Holm - 25 september 2011 14:59

I Går var jag på avelskurs i Sthlm. Det var Ulrika Ohlsson som föreläste.

Hon är mycket duktig och kan massor om avel. Hon föder bla upp Maine Cooner och Turkisk Van. Hon är även domare.

  Sen var dte ju roligt att få träffa andra uppfödare och gamla uppfödarkollegor.

En mycket givande dag som gav massor att fundera över.

Av Helene Holm - 25 september 2011 14:52

Varför har man inte kameran med sig när dte händer något speciellt??

Alltid så lätt att missa dessa "speciella" fotoögonblicken.

det som hände idag var att grannen kom med sin Amtaffhona. Kelly. StarGazer var mycket nyfiken på henne tittade, höll avståndet men ändå så otroligt nyfiken. Till slut nosad de på varandra en lång stund. Önskar att jag kunnat haft kameran med mig för att kunna föreviga detta ögonblick.

De låg sedan mitt framför varandra och spejade in varandra. Tycker att StarGazer var så otroligt duktig. Inget fräsande eller markerande att hon skulle vara rädd. Inte ens en uppburrad svans.

Synd som sagt att jag inte hade kameran med mig ute.

Men det kommer kanske nya möjligheter någon anna dag.

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards