Alla inlägg den 8 september 2011

Av Helene Holm - 8 september 2011 12:58

Nu är StarGazer badad inför helgens stora utställning. Jag blev minst lika blöt som StarGazer men vad gör det.  Bara hon känner sig trygg när jag håller henne emot mig så får det vara så. Både hon och jag torkar ju vad det lider.

Blåste henne halvtorr eftersom det är lite ruggigt idag.

  Hon var så snäll denna gång och sa inte ett ljud. Den katt som är mest lättbadad i gänget.


Song har nu kommit igång med att löpa igen. Hon har inte löpt sedan februari så jag undrarde just när hon skulle sätta igång igen.

Men henne får jag vänta med att para tills nov-dec ungefär. Vill inte ha 2 kullar samtidigt så då måste det bli ett glapp där.


Men nu ser jag fram emot helgens utställning. Det skall bara bli sååååå kul att få vara med på en större utställning. Har bakat till kaffeterian och skall väl hjälpa till lite i incheckningen på lördagen.


Ha det så bra idag

Ovido - Quiz & Flashcards