Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Helene Holm - 4 augusti 2011 15:39

I går fick jag inbjudan till att gå nästa PawPeds-kurs, G2.  

I feb-mars i år gick jag G1:an och en hel del var bekant för mig.Men jag lärde mig även mycket nytt.

Denna kurs är mera inriktad mot uppfödning. Så där finns det massor att lära sig. Det är en hel del uppgifter man skall lösa både individuellt och i grupp. Tycker att man fick mycket bra material att läsa in sig på och bra kontakt med lärarna medpå G1:an.

Så nu ser jag fram emot att få börja i september.

Skall väl även göra SVERAK´s uppfödartest så småningom. Men just nu är det PawPeds kurserna som känns mest angelägna. Sen finns det ju även en G3:a. Men det återstår att se om jag vill gå den med. Har hört att den kräver massor.


Önskar er en bra fortsättning på er dag

Ovido - Quiz & Flashcards