Alla inlägg den 29 april 2011

Av Helene Holm - 29 april 2011 19:50

Vilken underbar gåva jag fick idag med posten.

LAgom till jag kom hem så kom brevbäraren. Han gav mig paketet innan han började dela ut posten för övrigt. Han sa:" Bäst att du tar hand om detta värdefulla paket."

Värdefullt är precis vad det är. och Speciellt.

Titta bara vad en av mina vänner gjort till mig. Är ensam om den. Så den är mycket speciell.

En jättefin tavla som skall hänga i mitt sovrum. Den är verkligen fin. Det svart-vita gör sig bra på en sådan här tavla.

Jag är verkligen stolt över min present.

TACK underbara kreativa vän för din gåva!

Jag är verkligen glad över att få ha dig som vän och stolt över att se dig skapa nya saker gång efter annan. Din kreativitet är stor och jag fröjdas över att få möjlighet att kunna följa ditt skapande på nära håll.

TACK än en gång!

Ovido - Quiz & Flashcards