Alla inlägg den 17 april 2011

Av Helene Holm - 17 april 2011 15:34

Gizmo är den av mina katter som alltid vill gå ut. Han låter mig veta det ORDENTLIGT. Han jamar, slår sina lovar runt benen på mig och försöker att "valla" mig ner för trappan och ner till dörren . Fungerar det inte så sätter han gärna klorna i mitt lår, som en extra kännbar påminnelse. 

 

Star är lite lugnare. Hon sitter i trappan och jamar istället och lägger sig gärna framför dörren för att markera sin vilja.

 

Song har inte velat varit ute än i år. Men det kommer.

Extra roligt är det ju om man får besök på den "egna gräsmattan". Denna katt är ny här så nu skall här ses till att den håller sig borta från MITT REVIR säger Gizmo. Eller man kan ju försöka i allafall.

I detta fallet så gav sig katten lufsande iväg efter en blick från Gizmo. Här morras det inte i onödan inte.

  Trots att man sitter i koppel kan han tala om vad som ghäller här. De andra katterna "vet om" att denna gräsmatta är Gizmos 


Jag och katterna önskar en en bra dag, 


Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards