Alla inlägg den 8 april 2011

Av Helene Holm - 8 april 2011 10:39

Nu på morgonen har jag badat Song för andra gången denna vecka. För i morgonbitti åker vi på Birkas utställning i Sollentuna.

Naturligtvis så gillar inte Song att bada. Men det är ju ett måste med den pälsen hon har. Jag vet inte om det var en framgång denna gång. Men jag blev inte riktigt lika blöt i onsdags och idag som jag brukar bli.


Nu hoppas jag att hon skall ta sitt första Cert. Det gick alldeles utmärkt förra gången vi var där. Så nu hoppas jag på samma bra resultat denna gång.

Ser fram emot att få träffa flera andra Maine Coonvänner igen. En del träffar man ju bara på utställningar och aldrig annars. Andra har man mer kontakt med. Men KUL skall det bli. Har nog börjat bli lite "Utställningsbiten" av mig.

Så håll nu tummarna för Song och mig i helgen.


Jag önskar er en trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards