Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Helene Holm - 7 mars 2011 12:23

I morse ringde det på dörren och utanför stod en målare som skulle in och börja renovera mitt badrum. MEN jag hade inte blivit informerad om att de skulle börja IDAG.

Så nu var jag tvungen att i ett HUJ!!!!! plocka rent på allt från badrummet. Hade tänkt att duscha i morse men det blev då inte av. Får väl göra det i den tillfälliga duschen sen då.


Vi har länge pratat om de fula tapeterna som de erbjuder. Från beiget till mörktgrått. Våra badrum har inget fönster så det blir mörkt. Mörkare än jag har nu. MEN jag var och pratade med dem på bokontoret i torsdags och han sa att det ev. skulle kunna att finnas lite "gamal" tapet kvar, bara jag fick tillstånd av den "som bestämmer". DEN personen skulle ha kommit och inspekterat badrummet i to-fr. em. Men dök inte upp.

Så nu skall målarna kolla om det ev. kan finnas av den urtjusiga blå tapeten kvar. Finns det det så skulle jag kunna få den istället för de trista färgerna. Hoppas, Hoppas!!!!!!!!

Återstår att se.

Tyvärr måste de Bila så det kommer att låta hemskt. Kattungarna är jätterädda för detta hemska ljud, när det kommer från andra lägenheter. Så hur skall det inte vara när det kommer härinnefrån. Tycker så synd om dem. För inte gillar jag det ljudet heller. Men jag har inget val annat än att försöka vara hos dem när de kör på för fullt.

Bara att vänta och se.

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards