Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Helene Holm - 20 februari 2011 17:55

   StarGazer ligger titt som oftast på min högra axel när jag sitter vid datorn. Jag får lite slickar på kinden och ibland ett litet bett i örat.   Han faller ibland i sömn, det kanske inte är så intressant alla gånger  .

  

Men oftast så kan han ligga där bra länge och följa allt jag gör.

Men sen så kryper han ner i mitt knä och skall ligga där istället

  

Han sover nära mig i sängen och ligger gärna på min mage och blir klappad. En riktigt goooosekille alltså. 


Sen har i då Song som fått ett "adoptivbarn" i form av en liten mjukisnalle som jag har.

  

Hon slickar den och kan ibland bära runt på den.

Det ser lite sött ut.

Men kanske moderskänslorna vaknat hos henne med nu.


Önskar er alla en trevlig vecka



Skapa flashcards