Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Helene Holm - 3 januari 2011 12:48

Har min mormors gamla bakbord hängande på väggen. Den fyller jag titt som oftast med bilder på mina katter. Men nu har den börjat "svämma över". Så närmast är nog att ta lite nya bilder på katterna och rensa på tavlan. Har bilder på alla de katter jag haft tidigare, 3 st, och dem jag har nu, 3 st.

Försöker ha en bild på varje katt som verkligen speglar just den katten som individ, svårt med Gizmo eftersom han har så många roliga sidor.

Men eftersom bakbordet är litet, hur kunde mormor baka på detta lilla bakbord förr, så får det inte plats så många kort på den.

  

Kattungarna växer snabbt. De är så söta. Windturner är den som är mest "rörlig" av dem. Kan kräla ett helt "varv" över både Star och syskonen för att hitta den perfekta spenen/sovställningen. Ingen hänsyn här inte  

  

Här i en lite mera "utspridd hög" än de normalt sover i.

Sen är det roligt att fota "detaljer" på kattungarna. Här en bild på StormRiders och NightWatchers baktassar. Visst är de söta?  

Jag hoppas att ni får en bra och givande dag idag. 

Presentation


Biscaya Bigpawz Katteri

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards